28 jan. 2018

söndagsmorgon















Hej!!!! Idag har jag ett klassiskt söndags-breakdown och har inte lämnat min säng förutom för att hämta frukost och borsta tänderna. De senaste dagarna har jag varit igång KONSTANT och är därför helt dränerad på energi hehe. Mina föräldrar har varit på besök i två nätter, jag har varit i skolan, haft kompisar över på middag, gjort ärenden på stan, gått på spelning, gått på vernissage, pillat med skolarbeten osv osv osv. Mycket roligt med andra ord men det krävs ju energi för sådant också!!

Planerar att fortsätta dagen i sängen tillsammans med min dator. Har en del skoluppgifter som ska genomföras, lite animationer som måste göras och så tänker fortsätta bygga på min portfolio-hemsida. Men först och främst ska jag pallra mig över gatan och beställa pizza, det får bli dagens största fysiska bedrift:--)

hörs snart xx bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar