19 aug. 2017

första veckan


Nämen hej!!

Idag har vi varit malmöbor i vecka men det känns som betydligt längre. Jag stormtrivs. Vi har fått iordning lägenheten, ätit middag tillsammans varje kväll, tagit kvällsdopp i livets solnedgång, somnat tidigt, somnat sent, försökt få in rutiner, storhandlat, druckit bubbel, sett svinbra konserter på Malmöfestivalen, redan haft två övernattningsgäster, promenerat/cyklat överallt, hittat snabbaste vägarna hem och blivit helt genomblöta av plötsliga spöregn. Och så har jag ju börjat skolan också och jag ba älskart!! Ser så mycket fram emot våra två år tillsammans.

Ackompanjerar inlägget med ett gäng mobilbilder i brist på annat. Har nämligen lyckats slarva bort mitt kamerabatteri på något vänster (??) hmmm. Måste leta reda på det snarast så jag kan börja dokumentera livet här for realz hehe.

hörs snartis igen xx bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar