24 jan. 2017

då + snart



I helgen var jag på blixtvisit i Stockholm tillsammans med jobbis pga den årliga kickoffen. Hade det ändå ganska najs med döfina flygplansvyer, duktiga föreläsare, ett eget hotellrum, festande i paisleymönstrade pantz + slokhat (temat var woodstock hehe), obegränsat med ölkuponger och livets hotellfrulle. Men bäst av allt var ändå att jag tog mitt förnuft till fånga och köpte en ny flygbiljett så jag kunde hänga kvar ytterligare en dag för att strosa runt längs Kungsholmen med Isak och laga pastagratäng/catcha upp/spela yatzy hemma hos Julia som jag inte sett sedan i maj förra året<3

-

Annars är allt som vanligt, mer eller mindre. Jag jobbar för det mesta, ser knappt något dagsljus och är supertrött om kvällarna = inget vidare att omvandla till bloggmaterial alltsåå. Januari är oerhört dystert men de kommande månaderna ser ljusare ut:

--> Två dagar i Köpenhamn med Ebba och Freja nästa torsdag-fredag

--> En långhelg i Stockholm med Rich i slutet av februari

--> Sex dagar på Island (!!) tillsammans med min familj i början av april

--> En vecka i Paris med Elsa, Alva, Isak och Richard i början av maj SÅ DRÖMMIGT

-

Mer frekvent uppdatering är på g med andra ord, i takt med att solen börjar stanna kvar längre om dagarna!

xx bella

1 kommentar:

  1. OCH GBG FÖRSTA HELGEN I JUNI!!!!! Obs tror att nadjalainen och carrolainen också menade komma hitåt då tihi. Gamlebyreunion ju!

    SvaraRadera