12 juli 2016

lately


Wooow hej hej hej det var inte igår!! Sen jag uppdaterade senast har jag exempelvis varit på en snabbvisit i Stockholm med Karin. Vi hann med att dela på en finpizza + dricka cappuccino på Vapiano, prova och shoppa rea-kläder, besöka Yayoi Kusamas BRILJANTA utställning på Moderna Muséet (på riktigt häftigaste kvinnan någonsin?? ni måste måste måste gå dit och kolla om ni är i närheten det är en order), fuldansa i vardagsrummet för att få upp energin, dricka billig öl, gå vilse i ösregnet, luncha utomhus men framför allt för att gå på Coldplays konsert på söndagen som var inget annat än e-p-i-s-k, mäktigaste konsertupplevelsen jag har varit med om!!!

I övrigt jobbar jag mest/känner mig trött och ofräsch när jag är ledig, ond cirkel det där hehe!! Men har bland annat flanerat på marknad med min family, varit på strandfest, tagit både morgon- och kvällsdop i min favoritbaddräkt, ätit massvis med persikor, tagit soliga selfies i ny jumpsuit och läst ut en och annan bok.

Sååådärja, en kort sammanfattning om min tillfälliga tillvaro. Ska verkligen ta mig i kragen nu och försöka uppdatera oftare än var tredje vecka, vette tusan hur jag har kunnat tappa precis all fokus sådär???

xx bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar