22 jan. 2018

gbg

Har haft en fin långhelg i Göteborg ba! Tog tåget upp i torsdags förmiddag och mötte direkt upp Fia (min eminenta roomie från Gamleby). Strosade omkring, fikade på cheesecake, blev bjuden på ramen till middag, spelade Alfapet, drack öl, åt nybakat surdegsbröd och färskpressad apelsinjuice till frukost bl.a. (hallåå hur lyxigt) och promenerade i ett soligt Slottsträdgården, Linné och Haga. Så jäkla fint.

Resterade delen av helgen spenderade jag tillsammans med mina föräldrar + bror. Vi har sovit på hotell två nätter (hotellfrulle<33), flanerat på stan och fyndat, hängt i palmhuset, ätit sushi, varit på P3 Guld-galan och bara haft det allmänt jättemysigt. Hade packat ner kameran i väskan men fick liksom inte riktigt feeling. Typiskt men nåväl. Förevigade lite med mobilen i vanlig ordning istället!!


Nu är jag tillbaka i Malmö och det är banne mig dags att släppa jullovs-latheten och börja fokusera igen!!!! Arbetsprover och skoluppgifter och livet. Full fart framåt!

xx bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar