1 jan. 2018

2017 --> 2018












































































































2017. Vilket år!!! På gott och ont.

Jag har varit med om så fina saker. Som att ha spenderat två svinmysiga dagar i Köpenhamn med Alva och Freja i början av året, ätit pangfrukostar i Stockholm, spenderat en vecka på Island tillsammans med min familj och fått se den mest FANTASTISKA natur (kommer nog aldrig riktigt kunna greppa det), hängt i Paris tillsammans med fem bästisar vilket var precis så drömmigt som det låter, firat midsommar på en strand i Bjärred, haft poolfest, sprungit omkring på Popaganda för fjärde året i rad. För att bara nämna några saker. Sen har mycket som har skavt också. Åtminstone till en början. Jag vantrivdes med vardagen jag hade i Karlskrona, har gjort många många saker jag ångrar, varit feg. Ett år med både många toppar och dalar!

Men det tveklöst bästa med 2017 var att jag blev antagen till ÖG och flyttade ner till Malmö. Det har inte gått en dag då jag ångrat det beslutet. Jag trivs SÅ bra här. Med staden, med utbildningen, med livet. Men framför allt med alla nya människor (och numera vänner) som introducerats i mitt liv under hösten. Är evigt tacksam över denna blessing<3

-

2018, alltså. Så spännande det ska bli!! Hoppas verkligen att suget efter att blogga kommer tillbaka detta året, nu när vardagen här börjat stabiliseras. Jag vet ju om hur mycket jag uppskattar det egentligen haha.

gott nytt xx bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar