22 dec. 2017

kna












Gokväll kompisar. Ville bara passa på att slänga in en liten julhälsning, såhär dan före dan före dopparedan. Jag är hemma hos mina föräldrar i Karlskrona sedan två dagar tillbaka för att fira jul och allt vad det innebär. Här är det julpyntat, varmt, lugnt och tryggt. Jag hade till och med vågat kalla tillvaron för exemplarisk om fallet inte varit det att jag råkade klanta till det något så förfärligt igårnatt och nu mest går runt ångestig och orolig i själen. Alltså åh. Det är så jäkla jäkla läskigt hur allt bara kan vända sådär, innan man ens hinner blinka?

Men what to do. Ibland blir inte saker och ting som man har tänkt sig. Får bara försöka hålla mig tillräckligt sysselsatt för att tänka på annat. Typ laga massa spännande mat!! Och slå in paket!! Och mysa massa!!

TA HAND OM ER och var försiktiga ok?? julkramar xx bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar