14 nov. 2017

+ / -













+ Jag bytte ut hårddisken i min dator mot en helt ny för ett par dagar sedan och det är som en helt ny dator<3<3 sååå snabb nu

+ Vi har köpt årets första hyacint!! Den huserar i en liten cute vas från Granit jag fick av mina päron

+ Alva har fyllt kylen med en jäkla massa morötter och kål som använts som rekvisita, typiskt trevlig grej tycker jag

+ Nästa fredag (alltså 24/11) har vi som går konst- och designlinjen på Östra Grevie en utställning/marknad där alla pengar kommer gå oavkortat till Musikhjälpen. Komsi komsi om ni är i närheten, det blir supertrevligt!! HÄR är eventet i fråga

+ Snart är det december och jag ska på konsert både den 3:e i Stockholm och den 6:e i Köpenhamn wiiee bra start

- Det är svinkallt utomhus:--( glömde vantarna när jag skulle cykla till jobbet igår och trodde att mina stackars fingrar skulle trilla av

- Den snåriga lägenhetsjakten är igång igen då vårt nuvarande kontrakt snart går ut. Hade nästan hunnit förtränga hur påfrestande det är hehe. Vi var på en visning av en lägenhet igårkväll som vi verkligen håller tummarna för att vi får hyra

- Det hardcore-renoverar lägenheten ovanför våran och ibland låter det så pass mycket så det känns att något snart faller igenom vårt vardagsrumstak = not cool


over and out hörs snart igen xx bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar