10 okt. 2017

tisdagsbabbel















Lite blandade vardagsbilder från den senaste veckan; porslin och glas som trängs i köksskåpet en solig morgon, två nya döfina bh:ar från & other stories (halva priset på rea<33), en linsgryta på g, solkatter på Alvan och så lite rabarber innan de åkte in i frysen!

Nu har vi, alltså jag + roomies dårrå, precis avslutat vår middag dvs pasta och veggofärs dvs livets mat och planerar att crasha i soffan framför Big Mouth (så stört absurd och rolig serie tips). Imorgon jobbar jag mellan 08.45-18 så ska mest försöka förbereda mig mentalt inför det hehe. Tänk att jag jobbade de tiderna fem dagar i veckan innan jag flyttade ner till Malmö?? Sicken slappis jag blivit som ser det som en riktig utmaning numera lol.

over and out puss å kram xx bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar