20 mars 2017

måndagsbabbel

x Det är vårdagsjämning idag!!!! Inte för att det märks men VÅRDAGSJÄMNING

x För några dagar sedan vann jag en jeanskimono (som jag varit på jakt efter i typ två år) på tradera för en struntsumma, här snackar vi materiell lycka for realz

x Har planerat att äntligen klippa mig till helgen. Tänker nyckelbenslångt och en kort gardinlugg? Ska bli najs + lite spännande hursom

x Var på bio igår med mami och alvisen och såg beauty and the beast och alltså vet inte om det var pga låga förväntningar men jag blev verkligen helt golvad??? Den var så jäkla fin på alla sätt och vis?? Är verkligen inte blödig av mig (tvärtom) men satt med gråten i halsen typ var tionde minut hehe inte lätt att vara ett nr 1 disneyfan:-( finast av allt var dock att 95% av alla i biosalongen var vuxna

x Jag åker till Island om mindre än tre veckor !!! Drömmigt är bara förnamnet

x Drakes nya album är golden

x Livets loka-smak kokkos är tillbaka<3<3 överväger seriöst att köpa typ 4000 flaskor och bunkra upp med inför framtiden

x Invigde mina ljusa sneakers häromdagen och imorgon ska det bli åtta grader sol

xx bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar