4 mars 2017

början av mars/slutet av februari

 1. Jag har gjort min första tatuering!!!! Hade egentligen en tid bokad först i juni men tatueraren fick en lucka i torsdags precis när jag skulle gå på lunch från jobbis = måste varit meant to be ändå?? Motivet är en skiss av Picasso som jag älskarrrr

2. Det har blivit mars månad --> känns rimligt att vårpynta mitt lilla kryp-in lite nytt; örngott från marimekko, lampa från ikea, Nils Dardel-poster från moderna museet, en bunt tulpaner och sneakers i skokartong

3. Några inköp från & other stories förra helgen som gör mig sådär extra glad just nu: superfräscha nikes, rouge i nyansen "oxham red" och body mist i doften "arabesque wood"

4. Semla och kaffe på Vete-Katten i söndags

5 + 6. Matisse-rummet på Moderna
7. Världens bästa Carro som fyllde år i fredags<3<3 mitt flyg hade precis landat i sthlm när jag beslutade från att crasha födelsedagsmiddagen och överraska. Vi har inte setts sedan i maj förra året och det var så himla fint att få kramas igen åå

8. Drömfrullen ur en annan vinkel, mycket carpigt morgonljus jö

9. Jag och Isak var helt sinnes slöa och trötta i helgen och spenderade stor del av tiden här:-)) hann bland annat se en och en halv säsong av SATC, Råttatouille, Crimson Peak och storgråta till Spirit heheh

10. Bodil Malmsten fyndad på bokrean och en saftig apelsin, typiskt bra kombo

11. Inne i omklädningsrummen på COS i lördags eftermiddag då vi slutligen pallrat oss ut i verkligheten

12. En utfyllnadsbild för att det skulle bli ett jämnt antal bilder i inlägget lol

xx bella

1 kommentar: