7 mars 2017

16x9
































































































Denna bildserie på Hannah och Rebecca är fotograferad den 9:e juni 2015, dagen innan jag skulle ta studenten. Jag minns att detta var under en så himla speciell period i livet – luften liksom vibrerade av förväntningar, nervositet, eufori, panik, rädsla, kärlek och pepp. Hela tiden. Har på något sätt alltid refererat till de där veckorna som väldigt filmiska, nästan overkliga. Som epilogen till den indiefilm jag då föreställt mig pågått under de senaste tre åren. Det är inget annat är rimligt att de här bilderna bör vara i 16x9-format.

Idag befinner sig båda dessa fantastiska och hjärtskärande vackra personerna på andra sidan jordklotet och det snöar fortfarande utomhus. Ååå.

xx ert (jag erkänner) eviga popoffer bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar