25 dec. 2016

xmas
























Hej på er, och god jul i efterskott!! 

Hoppas ni hade en superfin gårdag på alla sätt och vis. Jag spenderade min julafton tillsammans med min familj hos våra kusiner i Kalmar för tredje året i rad och det var precis lika möjsigt som det brukar vara. Känns som att alla liksom kommit över den där jobbiga pretentiösa inställningen till julfirandet och istället tar det nice and slow?? Sjukt skönt. 

I vanlig ordning så glöggade vi, åt massa god julmat (i solsken så najs), tog en och annan snaps, fick matkoma och slöade i tv-soffan, hade julklappsutdelning, spelade ett julquiz en av mina kusiner knåpat ihop och drack kaffe+åt mjukpepparkaka. Men det bästa av allt var att jag introducerade "det sociala spelet" (som jag bloggat om tidigare) för släkten som gjorde SUCCÉ!! Alla 12 i sällskapet var med och vi spelade non-stop tills det inte fanns några polletter kvar = i sex timmar med andra ord = till 02 på natten med andra ord. Älskar när det blir sådär oväntat lyckat, skrattade så jag fick ont i magen<3 

Det var den julaftonen det. Nu är jag på hemmaplan igen och ska strax börja fräscha upp mig en aning inför ikväll. Ska bli så kul att kramas med massa saknade kompisar.

simma lugnt xx bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar