11 dec. 2016

11/12


Mobilbilder på sistone: när jag och Fia strosade runt i ett iskallt Göteborg / en kväll när mamma bakat lussekatter och jag passade på att slå in julklapps i fint omslagspapper köpt på granit / mitt sovrum under gbg-vistelsen / en selfie när jag kände mig freshhh / Linnea var hemma från Brighton (<3) och vi åt pizza och delade på en flaska rödvin tillsammans med Richard på Sjörök / en av många morgnar på väg till jobb

Så någonting. Idag hade jag planerat att göra massa vettiga grejer så som att städa, plugga och styra upp mitt liv en aning men det slutade med att jag istället tog en lååång sovmorgon, åt frukost i sängen, låg i timmar och catchade upp med Karin som var hemma över helgen och som jag har saknat superduperjättemycket. Det var fint. Och sjukt najs att bara skita i allt man borde göra.

xx bella



2 kommentarer:

  1. Så jävla viktigt att skita i allt man borde göra såhär i vintertider ju. Hur ska man orka i samma tempo med sjuk d-vitaminbrist?! //hälsningar en som ligger under högar av kläder, disk och skolböcker och kollar på The Get Down. Ps. Har samma tröja som Linnea. Sjukt fin, tycker jag i alla fall.

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra att man inte är ensam!!!<3 plöjde också igenom den serien för några månader sedan!

    SvaraRadera