27 sep. 2016

pink + white


*posera med fikon* // vi är inne på vecka nr fem av renovering och min säng står fortfarande i mina föräldrars rum = har börjat tröttna en aning:-( // fresh mint tea (bästa!!) och plugg // solig promenad på Dragsö med pappa och lillebror // en ny påse i nät som inte är anpassad för hemlisar // glassiga fasadfärger
Från en döfin skogspromenad // och en döfin solnedgång från Bryggareberget när jag och Alva satt där och drack kaffe i termos i onsdags // nyduschad i morgonljus-selfie // selfie i smutsig spegel på krog i lördags // hav och klippor<3 // fyrbenta kompisar från en annan promenad


Hej friends!! Har knappt rört min kamera den senaste veckan men fotat desto mer med mobilen. Lite såhär har det sett ut därigenom. 

Nu ska jag slänga i mig en stadig frulle och sedan jobba ett par timmar, på återseende osv!

xx bella



https://open.spotify.com/track/3gATNBVu8d7oWs9WijPDjD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar