11 juni 2016

pioner / solisar / etc









Hej på er, long time no see!! I skrivande stund har jag bott hemma i Karlskrona i tre dagar men har ändå inte riktigt kunnat greppa faktumet att jag hädanefter kommer stanna kvar här på obestämd tid. Inombords känns det liksom fortfarande som att jag hela tiden är på väg härifrån igen haha?? Förutom förvirringen i hela hemflyttningsgrejen så är det såklart också en massa mixed feelings. Det var så så så vemodigt/sorgligt att säga hejdå till klassen i Gamleby men samtidigt är det ju himla fint att vara tillbaka i tryggheten här. Bitterljuvt med andra ord.

I övrigt har jag under dessa tre dagar mest flängt omkring mellan olika studentmottagningar för att gratta kompisar, plockat in miljoner pioner från trädgården, packat upp det mesta i mitt rum, haft studentfest för min äldsta lillebror, varit på möte inför sommarjobb, fått livets solglasögon från cheap monday i försenad födelsedagspresent (blir så 50-talsglammig i dessa!! + upptäckte precis att det står "över min döda kropp" i hörnet av ett av glasen, ändå coolt hehe), varit uppe alldeles för sent och ätit mängder av god  mat mmmh.

på återseende xx bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar