23 mars 2016

välkommen hit / nystart

Varmt välkomna hit hörrni!! 

Efter att ha bloggat på devote i närmare sex år (sedan jag var 14 alltså herreguu) är det hög tid – och känns det inte annat än rätt – att nu gå vidare i livet genom att fortsätta mitt bloggande på en sprillans ny och fräsch blogg + portal. Brutal separationsångest och väldigt vemodigt såklart, men jag tror faktiskt att en stor förändring är precis det jag behöver för att återfå bloggmotivationen.

Kommer med största sannolikhet trivas hur bra som helst här och hoppas att ni så småningom kommer göra det också. Bara grejen att bli av med all störande reklam och kunna ha större bilder i inläggen är ju guld värt??? 

Min gamla blogg finns självklart kvar på sin vanliga adress (fungerade dessvärre inte att flytta över arkivet hit) och finns även länkad i menyspalten till höger. Ni som följer mig via bloglovin' kommer inte automatiskt att bli överflyttade hit utan måste följa mig på nytt, länk dit finns också den i menyspalten!! Please do, det kommer bli lite ensamt annars hehe<3

Klart slut! 

xx bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar