31 mars 2016

plantriket 2.0













































































Idag har jag varit på äventyr med min lilla family, dvs med mamma pappa André och Fredrik dåva. Vårt första stopp på vägen var Plantriket i Johannishus som är helt stört fint och drömmigt på alla sätt och vis, jag menar hallå bara kolla liksom?? Älskar't. Bildbomben är ju minst sagt berättigad.

Efter att ha inhandlat en planta eller tre lunchade vi i Ronneby, handlade nödvändigheter (som mat) och onödigheter (som tulpaner), körde tillbaka och strosade en kortis på stan, kom hem vrålhungriga och slängde ihop en meze-middag som blev dödens god och sedan var jag ute och promenerade några kilometer med Femke som jag saknat massa<3 Bra torsdag för att sammanfatta.

xx bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar